zaterdag 28 mei 2011

LeyLines en Noizgate * 28 mei 2011, Café Unique - Maarssen


Setlist LeyLines:
Onbekend
Setlist Noizgate:
Virus, Coma, Insanity, The Devil May Cry, I'm Dying, Rottin' en Brootol. 

LeyLines

Op zaterdagavond 28 mei werd door Café Unique een metalavond georganiseerd, dus ging ik op m'n oude fietsje naar Bisonspoor. Het was best wel lekker druk, diverse bekende gezichten en ik had al snel de nodige aanspraak. Helaas waren er wat problemen met het geluid waardoor de soundcheck wat uitliep maar om 22:15 begon de avond met LeyLines. Echt metal was dit niet (meer rock) maar het was aanstekelijke muziek. Goede composities en de zangeres heeft een goede strot. Haar stem deed af en toe denken aan de zangeres van Autumn. Het enige nummer wat me een beetje tegenviel was het nieuwste nummer...


Best wel lekker druk 

Daarna was het even pauze, tijd voor een biertje...... Stoere kerels stonden klaar op het podium en nu werd het echt knallen. Noizgate was de naam en knalhard. Niet helemaal mijn ding maar voor een paar nummers is het wel lekker. Dat bleek ook wel want na verloop van tijd ging het wat vervelen. Volgens mij hadden wel meer bezoekers hier last van, want het werd wel wat minder druk. Misschien beter deze soort muziek de volgende keer aan het einde van de avond plannen? Helaas moest ik de volgende dag vroeg op dus de volgende band kon ik niet meer zien. Wel een erg geslaagde avond zo lekker dicht bij huis en een geweldig initiatief van de eigenaar van Café Unique. 

Noizgate 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten