zaterdag 17 januari 2009

The Aurora Project en Threshold * 17 januari 2009, De Boerderij - Zoetermeer


Setlist Threshold:
Slipstream, Mission Profile, Oceanbound, Part Of The Chaos, The Ravages Of Time,
Hollow, Exposed, The Destruction Of Words, Elusive, Eat The Unicorn, Long Way
Home, Pilot In The Sky Of Dreams, One Degree Down, Light & Space, Toegiften:
Sanity's End en This Is Your Life.


Threshold 

Bassist Steve Anderson 

Ik ging hier van te voren een beetje twijfelend naartoe. Had de dvd een paar keer gekeken maar die was nog met zanger Andrew McDermott. Deze beviel me niet zo erg, ik wist wel dat Damian Wilson wel iets anders was. Maar zo anders had ik ook weer niet verwacht. Vond het echt een waanzinnig goed concert. De band was ontzettend enthousiast, maar vooral zanger Damian Wilson is een geval apart. Fantastische kerel en een uitstekende strot, hij is zelfs twee keer het publiek ingesprongen. Na het concert nog diverse foto's gemaakt samen met de bandleden. 


Gitarist Pete Morten 

Dynamisch optreden van zanger Damian Wilson

                                                    Setlist van Threshold 


Op de foto met bassist Steve Anderson 


Hier mijn eigen gemaakte filmpje (met m'n telefoon) van Threshold op youtube:



Lees ook een review op: 
http://www.lordsofmetal.nl/







Geen opmerkingen:

Een reactie posten