donderdag 9 juli 2009

Queensrÿche * 5 juli 2009, De Boerderij - Zoetermeer


Setlist Queensrÿche:
Walk In The Shadows, I Dream In Infrared, The Killing Words, Sliver, A Dead Man's
Words, Remember Me, If I We're King, The Killer, Best I Can, Jet City Woman, Silent
Lucidity, The Thin Line, en Is Anybody Listening?. Toegift: Empire. 

Een geconcentreerde Geoff Tate 

Eigenlijk kon ik er met mijn verstand niet bij, Queensrÿche in de Boerderij? Naar mijn mening zo'n grote naam, ik had ze in '95 en 2000 in Ahoy gezien en dan in zo'n kleine zaal. Hier moest ik bij zijn. Zo toog ik met Hans, Nicole en Samantha naar Zoetermeer. Samantha was al een tijdje niet meer naar een metal concert geweest, zij was in het verleden een grote Queensrÿche fan geweest. Ze ging behoorlijk uit haar dak en was weer helemaal verkocht. Na het concert kocht ze gelijk een ketting met het Queensrÿche embleem. We konden lekker vooraan staan en was het goed te doen in de uitverkochte Boerderij. De stem van Geoff Tate was nog steeds prima in orde en de band had er, evenals het publiek, erg veel zin an! Het was in ieder geval een schitterende avond met een mooie afwisseling van harde en rustige, maar ook oude en enkele nieuwe nummers. 


Geweldig spel van Michael Wilton

De band neemt afscheid, het publiek gaat uit z'n dak 

Hieronder mijn eigen gemaakte filmpje (met m'n telefoon) van Queensrÿche op youtube:





Lees ook een review op: 
http://www.metal-temple.com/





 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten