maandag 23 maart 2009

Judas Priest, Testament en Megadeth * 23 maart 2009, Heineken Music Hall - Amsterdam


Setlist Testament:
Over The Wall, The New Order, Souls Of Black, Into The Pit, More Than Meets The
Eye, D.N.R. (Do Not Resuscitate), 3 Days In Darkness, Practice What You Preach en
The Formation Of Damnation.
Setlist Megadeth:
Sleepwalker, Wake Up Dead, Take No Prisoners, A Tout Le Monde, Skin o' My Teeth,
She-Wolf, In My Darkest Hour, Symphony Of Destruction, Sweating Bullets, Hangar
18, Peace Sells, Toegift: Holy Wars.
Setlist Judas Priest:
Intro: Dawn Of Creation, Prophecy, Metal Gods, Eat Me Alive, Between The Hammer
And The Anvil, Devil's Child, Breaking The Law, Hell Patrol, Death, Dissident
Aggressor, Angel, The Hellion / Electric Eye, Rock Hard, Ride Free, Sinner, Painkiller.
Toegiften: Hell Bent For Leather, The Green Manalishi (With The Two-Pronged Crown)
en You've Got Another Thing Coming.

Testament 

Megadeth 

Het eerste optreden was van Testament, dat is niet helemaal mijn ding. Ze hebben een aantal goede nummers maar de meeste missen kop en staart wat mij betreft. Daarna kwam Megadeth. Ik vond ze errug goed, wel irritant was dat er een digitale klok aan de zijkant van het podium meeliep waarop je precies kon zien hoelang het optreden nog zou duren...! Het had van mij best wel wat langer mogen zijn. Als ze zelf nog eens gaan toeren maar een kaartje kopen. Hoofdact was Judas Priest. Heel leuk om eens te zien en Rob Halford is wel een apart "mannetje" zullen we maar zeggen. Jammer genoeg stond het geluid zo hard dat die paar haren van mij naar achteren waaiden. Hij was redelijk goed bij stem maar ik zal nooit een hele grote fan van de band worden. Vind zelf het laatste concept album Nostradamus erg goed in tegenstelling tot veel oud werk. Een aantal jaar later dacht ik er heel anders over en ben ik inmiddels een hele grote fan van Priest!

Judas Priest

Rob Halford op zijn motor 


Hieronder mijn eigen gemaakte filmpje (met m'n telefoon) van Judas Priest op youtube:






Lees ook een review op: 
http://www.lordsofmetal.nl/
http://www.metalfan.nl/
http://www.metal-experience.com/






Geen opmerkingen:

Een reactie posten