donderdag 4 december 2008

Limbogott, Die Apokalyptischen Reiter en In Extremo * 4 december 2008, Tivoli - Utrecht



Setlist Apokalyptischen Reiter:
Wir Sind Das Licht, Friede Sei Mit Dir, Riders On The Storm, Es Wird Schlimmer, Auf
die Liebe, Nach der Ebbe, Adrenalin, Der Weg en Der Elende.
Setlist In Extremo:
Sieben Köche, Frei zu Sein, En Esta Noche, Sängerkrieg, Nymphenzeit, Zauberspruch,
Ave Maria, Spielmannsfluch, Mein Sehnen, Poc Vocem, Ai Vis Lo Lop, Vollmond, Wind, In
Diesem Licht, Flaschenpost, Mein Rasend Herz, Hiamali en Omnia Sol Temperat.

In Extremo 

Het eerste voorprogramma Limbogott (industrial metal) kon me niet echt boeien. Daarna kwamen de Apokalyptischen Reiter. Ik weet nu nog steeds niet welke band ik eigenlijk beter vond. Ik kwam vooral voor In Extremo maar de Apokalyptischen Reiter waren ook geweldig. Tivoli ging helemaal los er was een flinke pit en er ging op een gegeven moment een opblaasboot met een meisje uit het publiek door de hele zaal. Ook In Extremo blijft heel bijzonder, vooral ook door al die bijzondere Middeleeuwse instrumenten en die doedelzakken. Ontzettend veel gesprongen en lol gehad, was na afloop helemaal gesloopt.

Bijzondere muzikanten met bijzondere instrumenten

Hieronder mijn eigen gemaakte filmpje (met m'n telefoon) van In Extremo op youtube:




Lees ook een review op: 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten