woensdag 27 mei 1992

Carmen Elektra en Prince * 27 mei 1992, Ahoy - Rotterdam


Setlist Prince:
DAT Intro, Thunder, Daddy Pop, Diamonds And Pearls, Let's Go Crazy, Kiss, Jughead,
Purple Rain, Live 4 Love, Lively Up Yourself, Willing And Able, Damn U, Sexy M.F.,
Oriental Intro, Thieves In The Temple, It, A Night In Tunisia, Strollin', Insatiable, Gett Off, The Flow, Cream, Dr. Feelgood, 1999, Baby I'm A Star, Push en My Name Is Prince. 

Wat is het verhaal hiervan, als rocker/metalhead naar Prince......? Op een gezellig avondje zaten Madeleine en ik tegen elkaar op te scheppen over onze lievelings-artiest. Madeleine is een grote fan van Prince en ik van Alice Cooper. We hebben toen een deal gemaakt, we zouden allebei eens met elkaar meegaan. Zo gezegd, zo gedaan. Nadat Madeleine dus met me meegegaan was naar Alice Cooper op 13 oktober 1991 in Ahoy (dit was natuurlijk geen enkel probleem) moest ik dus mee naar dit concert. Natuurlijk heb ik me best vermaakt en zal nooit een echte fan worden, maar het is wel een echte showman en Purple Rain blijft een gaaf nummer. Jammer dat hij niet wat meer in die richting muziek is blijven maken. Van nummers als Gett Off krijg ik kippenvel en dat is niet van plezier... 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten