zaterdag 7 november 1987

Whoom en Status Quo * 7 november 1987, Ericahal - Apeldoorn


Setlist Status Quo:
Whatever You Want, Paper Plane, Roll Over Lay Down, Dreamin, Little Lady, Mystery Song Medley, Hold You Back, Don´t Drive My Car, Dirty Water, In the Army Now, Rockin All Over the World, Don´t Waste My Time, Roadhouse Blues, Caroline, Rain, Down Down en Bye Bye Johnny. 

We gingen met een flinke club met de trein naar Apeldoorn (Jan (Hoppa), Hans Schoep, Vincent van Benthum, Rob Vis, Ed, Dorien en Els). We hebben ons behoorlijk misdragen en waren flink luidruchtig, waarschijnlijk hielpen de grote hoeveelheid biertjes hier wel aan mee. Rob Vis en ik hebben nog een fraaie fotoreportage van onszelf laten maken in een hokje voor pasfoto's.


Fraaie fotoreportage van mij en Rob op het station 

Er was op deze avond ook een zekere Jan bij, ik zag 'm voor het eerst en daarna ook nooit meer. Jan had de gewoonte om zeer regelmatig en uit volle borst Hoppa te roepen. Hij deed dit ook bij mensen wanneer hij er nogal dicht op stond. Uiteindelijk kwam de spoorweg politie erbij en Jan werd gewaarschuwd om op te houden. Zijn repliek was: mag ik dan niet heel zachtjes Hoppa roepen... Wij lachen natuurlijk. Op weg naar naar Apeldoorn vlogen de blikjes bier door de trein. Vincent wierp ze tussen een groep zeer vervaarlijk uitziende gasten dus ik kroop wat dieper weg in m'n bank. Gelukkig konden ze de lol er wel van inzien. Natuurlijk was Status Quo weer goed, ik heb nog een tijdje rondgelopen met Dorien op m'n nek. Hoppa viel uiteindelijk gewoon om door het vele bier gebruik..







Geen opmerkingen:

Een reactie posten