donderdag 28 juni 1979

Midzomernachtspektakel: Herman Brood, Eric Burdon en Nina Hagen * 28 en 29 juni 1979, E.V.V. Stadion - Eindhoven


Setlist Herman Brood (van wat ik nog kon vinden):
Dope Sucks, Heatwave, Stop Messin Around,
Keep Playing That Rock And Roll en True Fine Mama.
Setlist Eric Burdon (van wat ik nog kon vinden):
Around and Around, Tobacco Road, Hoochie Coochie Man,
When the Heat Comes Down en Don't Let Me Be Misunderstood. 

Heel veel weet ik er niet meer van. Ben hier in ieder geval met Rien, Manon en een vriendin naartoe geweest. We hadden zelf een fles drank en "sigaretten" meegenomen.

Review van http://www.eindhoveninbeeld.com/
Eind jaren 70 werden er iedere zomer in Eindhoven popfestivals georganiseerd aan de Aalsterweg. Ze waren bijzonder omdat ze pas laat in de avond begonnen en duurden tot de vroege uurtjes, en dat in de buitenlucht. Er kwamen ook goede bands, zoals de Brecker Brothers, Eric Burdon (van de Animals), Herman Brood en als toetje Nina Hagen, die bekogeld werd met tomaten en pollen.

Kan ik me nog goed herinneren. Ben ook op bij dit concert geweest. Weet nog wel dat het op sommige plekken kleddernat was van het bier en je tot je enkels door de modder liep. En we vierden dat we weer vakantie hadden. Toegevoegd door: Peer Retera op 21 juli 2009.







2 opmerkingen:

  1. Op dit zomernacht spektakel heb ik voor t eerst gezoend met mijn huidige man. Wij hebben dit weekend dus al 40 jaar een relatie

    BeantwoordenVerwijderen